Termeni si Conditii


Introducere
 
Folosirea, incluzand vizitarea si cumpararea produselor de pe site-ul eshop.telezimex.ro, implica acceptarea termenilor si conditiilor ce vor fi detaliate in paragrafele urmatoare.
 
Continut site si Copyright
eshop.telezimex.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acest site. Rareori, acestea pot contine inadvertente punctuale: unele specificatii sau pretul pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare. Fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesoriii neincluse in pachetele standard. Ne declinam raspunderea pentru orice situatie care poate aparea din cauza unor erori de software sau defectiuni tehnice aparute la server. Toate promotiile prezente pe eshop.telezimex.ro sunt valabile in limita stocului.
Factura insotitoare

Produsele comandate se livreaza insotite de factura fiscala. Acesta poate fi in colet sau in plic transparent pe colet. Factura circula fara stampila si semnatura conform art.319 alin.29 din Codul Fiscal.

Garantia produselor

Garantia comerciala se acorda conform legislatiei in vigoare. Articolele care reprezinta piese de schimb si accesorii originale, identificate dupa marca si model de aparat sau dupa cod original de produs, beneficiaza de garantie comerciala de 6 luni de zile de la data cumpararii, pe baza de factura fiscala insotitoare. Articolele care reprezinta piese de schimb si accesorii inlocuitoare, comercializate sub cod de piata libera, ca articole echivalente ale codurilor original de produs, beneficiaza de garantie comerciala de 1 luna de zile de la data cumpararii, pe baza de factura fiscala insotitoare. In situatia unei reclamatii privind un produs defect in perioada de garantie, cumparatorul trebuie sa instiinteze furnizorul in scris, prin email sau fax, asa cum apar acestea in datele de contact indicate in site . Pentru a beneficia de garantia comerciala, montarea oricarui produs achizitionat de la noi trebuie sa se faca intr-o unitate service autoritata pentru reparatii in domeniul electronicelor sau electrocasnicelor de larg consum sau de catre o persoana fizica autorizata pentru reparatii in domeniul electronicelor sau electrocasnicelor de larg consum, care in caz de probleme in perioada de garantie, trebuie sa elibereze cumparatorului dovada montarii produsului in cadrul unitatii service autorizate precum si constatarea de defect in perioada de garantie a produsului in cauza. Nu se iau in considerare reclamatiile pentru garantia produselor nu au fost montate in unitati service autorizate sau de catre persoane fizice autorizate pentru reparatii in domeniul electronicelor sau electrocasnicelor de larg consum. Cumparatorul va prezenta aceasta dovada, impreuna cu produsul reclamat ca defect in perioada de garantie si cu o copie a facturii fiscale cu care a achizitionat produsul in discutie, la sediul furnizorului, iar acesta, dupa constatarea indeplinirii conditiilor de garantie, va rezolva situatia prin reparatie sau schimb, in termen de 15 zile , conform legislatiei in vigoare.

Frauda

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului eshop.telezimex.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul eshop.telezimex.ro, va fi considerata tentativa de fraudare si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.

Litigii

Orice litigiu aparut intre Clienti si Societate va fi rezolvata prin cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata din Cluj Napoca, Romania.

Dispozitii finale
eshop.telezimex.ro isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra site-ului www.eshop.telezimex.ro, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Pentru orice lamuriri, va asteptam cu un mesaj la adresa eshop@telezimex.ro

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

Consumator inseamna orice persoana fizica ce, in cadrul contractelor reglementate de prezenta directiva, actioneaza in scopuri care se afla in afara activit.tii sale comerciale, industriale, artizanale sau  profesionale.

Comerciant sau vanzator inseamna orice persoana fizica sau juridica, indiferent daca este publica sau privata, care actioneaza, inclusiv prin intermediul unei alte persoane care actioneaza in numele sau in contul  ei, in scopuri ce tin de activitatea sa comerciala, de afaceri, mestesugareasca sau profesionala in legatura cu contractele care intra sub incidenta prezentei directive.

Vanzatorul/Comerciantul este compania Complete International Business Consulting SRL, administratorul eshop-ului curent www.telezimex.ro

Contract de vanzare inseamna orice contract in temeiul caruia comerciantul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor bunuri catre consumator, iar consumatorul plateste sau se  angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat bunuri, cat si servicii.

Contract la distanta inseamna orice contract incheiat intre comerciant si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a  comerciantului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
 
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului returnat in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. Rambursarea se va face prin mandat postal sau transfer bancar, in functie de optiunea Consumatorului.
 
Cu exceptia cazului in care comerciantul s-a oferit sa recupereze el insusi bunurile, in cazul contractelor de vanzare, comerciantul poate amana rambursarea pana la data receptionarii bunurilor care au facut  obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis bunurile catre comerciant luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
 
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
 
-  contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de c.tre Vanzator;
 
-  furnizarea de Bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
 
-  furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;
 
-  furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid
 
-  furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
 
-  furnizarea de Bunuri care sunt, dup. livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
 
-  furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii Contractului, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 (treizeci) de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care Vanzatorul nu le poate controla;
 
-  contractele in cazul carora Cumparatorul a solicitat in mod special Vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere.  
Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Cumparator sau furnizeaza alte Bunuri decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
 
-  furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
 
-  furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
  
-  furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
 
 Exercitarea dreptului de retragere
  

·         Consumatorul informeaza Vanzatorul cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea formularului de retragere si returnare produs :

                                                                  Formular de retragere si returnare produs

(prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract in conformitate cu legislatia in vigoare : OUG34/.sensul celor )

—  Catre ______________________________________________[aici se introduce numele, adresa fizica completa si numarul de telefon si/sau num.rul de fax si/sau adresa de e-mail a comerciantului]:

—  Va informez/va informam  prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra din contractul ______________________ [aici se introduce nemarul contractului sau al facturii initiale] referitor la vanzarea urmatoarelor bunuri _______________ [aici se introduc toate codurile , descrierea, cantitatea si pretul unitar fara TVA al bunurilor in discutie asa cum apar in factura primita initial] , comandate la data ____________/primite la data _______________ [data se completeaza in format ziua/luna/an]. Produsele le voi returna in aceeasi stare in care mi-au fost returnate, conform OUG34/2014, prin _____________________ [aici se completeza numele curierului postal sau rapid ales de consumator pentru returnarea produselor], suportand eu integral costul de returnare .

—  Solicit rambursarea contravalorii produsului/produselor returnat/returnate prin :

 

              Mandat postal ; banii se vor ridica de catre consumator de la Oficiul postal la care este arondata adresa de domiciliu.    

 

              Virament bancar, in contul personal nr ______________________________________ deschis la banca ______________________________________.

—  Numele si prenumele consumatorului  (consumatorilor)

—  Adresa completa a consumatorului  (consumatorilor), inclusiv numar de telefon si adresa de email.

—  Semn.tura  consumatorului  (consumatorilor)  (doar  în  cazul  în  care  acest  formular  este  notificat  pe  hârtie)

—  Data completarii formularului de retragere si returnare produs ( obligatorie ).
 
·         Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea bunurilor, cu exceptia cazului in care comerciantul accepta sa suporte el acele costuri. In cazul contractelor negociate in afara spatiilor comerciale, in cazul c.rora bunurile au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul incheierii contractului, comerciantul preia bunurile pe cheltuiala sa daca bunurile, prin natura lor, nu pot fi returnate in mod normal prin posta.
 

 




© 2024 Eshop Telezimex - Soluţia completă în electronică™